Audyt warstwowy wg CQI 8.
Czas trwania: 1 dzień Zawartość szkolenia: Szkolenie w zakresie, którego zostanie przedstawiony sposób postepowania w przypadku tworzenia audytów warstwowych przeprowadzanych […]
Czas trwania: 1 dzień Zawartość szkolenia: Szkolenie w zakresie, którego zostanie przedstawiony sposób postepowania w przypadku tworzenia audytów warstwowych przeprowadzanych […]
Czas trwania: 1 dzień Zawartość szkolenia: Warsztat doskonalący w zakresie przedstawienia poszczególnych etapów wymagań pliku specyficznych wymań klienta VW. Podczas
Czas trwania: 2 dni Zawartość szkolenia: Szkolenie obejmuje proces zarządzania reklamacjami poprzez prawidłową ich identyfikację i rejestrację w systemie zarządzania
Czas trwania: 2 dni Zawartość szkolenia: Zawartość szkolenia dotyczy wymagań zarówno normy ISO 9001 w zakresie systemu zarządzania jakością jak
Czas trwania: 1 dzień Zawartość szkolenia: Zawartością szkolenia jest przegląd Dyrektyw UE, wymagań w zakresie homologacji, przeglądu regulacji EKG ONZ,
Czas trwania: 2 dni Zawartość szkolenia: Szkolenie zawiera praktyczne wytyczne w zakresie przygotowania planu audytu na podstawie programu audytu, przygotowanie
Czas trwania: 2 dni Zawartość szkolenia: Zawartością szkolenia są wymagania normy ISO 9001:2015 w odniesieniu do systemu zarządzania jakością, ról
Czas trwania: 1 dzień Zawartość szkolenia: Szkolenie zawiera przekazanie wytycznych zawartych w normie do przygotowywania i przeprowadzania audytów systemu, procesu
Czas trwania: 2 dni Zawartość szkolenia: Przegląd wymagań normy ISO 9001:2015 pod kątem budowy i możliwości zastosowania. Układ punktacji HLS