

Czas trwania:
1 dzień
Zawartość szkolenia:
Szkolenie w zakresie, którego zostanie przedstawiony sposób postepowania w przypadku tworzenia audytów warstwowych przeprowadzanych w organizacji. Celem audytów warstwowych jest weryfikacja jakości na różnych poziomach funkcjonowania zakładu. Podczas szkolenia zostanie przedstawiona przykładowa lista kontrolna, sposób jej tworzenia jak i przeprowadzanie samego audytu. Jego ocena oraz interpretacja wyników.
Dla kogo:
Inżynierowie jakości klienta, inżynierowie jakości dostawców, kierownicy jakości i dostawców, audytorzy wewnętrzni.
Wymagania od uczestnika:
Podstawowa wiedza ze znajomości systemów zarządzania jakością w zakresie audytu wewnętrznego
Potwierdzenie nabytej wiedzy
Test potwierdzający nabytą wiedzę oraz Certyfikat uczestnictwa
Podczas szkolenia zostanie zaprezentowane narzędzie w postaci aplikacji do zarządzania procesem reklamacji od klienta jak i do dostawców.

