Audyt warstwowy wg CQI 8.

Czas trwania:

1 dzień

Zawartość szkolenia:

Szkolenie w zakresie, którego zostanie przedstawiony sposób postepowania w przypadku tworzenia audytów warstwowych przeprowadzanych w organizacji. Celem audytów warstwowych jest weryfikacja jakości na różnych poziomach funkcjonowania zakładu. Podczas szkolenia zostanie przedstawiona przykładowa lista kontrolna, sposób jej tworzenia jak i przeprowadzanie samego audytu. Jego ocena oraz interpretacja wyników.

Dla kogo:

Inżynierowie jakości klienta, inżynierowie jakości dostawców, kierownicy jakości i dostawców, audytorzy wewnętrzni.

Wymagania od uczestnika:

Podstawowa wiedza ze znajomości systemów zarządzania jakością w zakresie audytu wewnętrznego

Potwierdzenie nabytej wiedzy

Test potwierdzający nabytą wiedzę oraz Certyfikat uczestnictwa

Podczas szkolenia zostanie zaprezentowane narzędzie w postaci aplikacji do zarządzania procesem reklamacji od klienta jak i do dostawców.

cropped-Logo-z-registred-1


Zapisz się na szkolenie

    Scroll to Top