

Czas trwania:
2 dni
Zawartość szkolenia:
Podczas szkolenia zostanie przestawiona budowa oraz tworzenie diagramu przepływu procesu w zakresie wypisania operacji produkcyjnych jak ich kroków co stanowi fundament do przeprowadzanie analizy ryzyka wg metody FMEA w odniesieniu do zbudowanych kroków w procesie. Zakończeniem dokumentacji procesowej jest utworzenie planu kontroli w odniesieniu do zdefiniowanego ryzyka. Uczestnicy na szkoleniu będą w stanie samodzielnie stworzyć przykładową dokumentacją procesową.
Dla kogo:
Inżynierowie jakości klienta, inżynierowie jakości dostawców, kierownicy jakości i dostawców, technolodzy
Wymagania od uczestnika:
Podstawowa wiedza ze znajomości systemów zarządzania jakością w zakresie specyficznych wymagań klienta
Potwierdzenie nabytej wiedzy
Test potwierdzający nabytą wiedzę oraz Certyfikat uczestnictwa
Podczas szkolenia zostanie zaprezentowane narzędzie w postaci aplikacji do zarządzania procesem reklamacji od klienta jak i do dostawców.

