

Czas trwania:
1.5 dnia
Zawartość szkolenia:
Szkolenie odnosi się do ustalenia wspólnie z klientem sposobu postępowania w zakresie ustalenia kroków postepowania w przypadku zwrotu z rynku. Podręcznik definiuje przeprowadzenie dwóch kontroli jako diagnoza problemu oraz proces NTF. Diagnoza to zdefiniowanie kontroli standardowej oraz pod obciążeniem w zakresie przygotowania instrukcji, sposobu postępowania w zakresie prowadzonych badań. W przypadku nie potwierdzenia diagnozy jest realizowany proces NTF. W przypadku wystąpienia niezgodności na jakimkolwiek etapie podręcznik odsyła do metody rozwiazywania problemów 8D. W ramach podręcznika jest przedstawiony również proces przeprowadzania audytu w zakresie diagnozy jak i NTF.
Dla kogo:
Kierownicy i inżynierowie od strony klienta, zespoły ds. rozwiazywania problemów z rynku.
Wymagania od uczestnika:
Podstawowa znajomość dokumentacji systemu zarządzania jakością
Potwierdzenie nabytej wiedzy
Test

