

Czas trwania:
2 dni
Zawartość szkolenia:
- Co wpływa na zaangażowanie pracowników w zadania? Rola rozwoju pracownika, chęć wpływu i poczucie ważności celu.
- Czy znasz soje dlaczego? Przegląd i praktyczne zastosowanie najważniejszych teorii motywacji?
- Jak budować zaufanie w zespole? Wspólne odświeżenia. Poznanie swoich kompetencji. Otwarcie się na różnice w osobowości.
- Dlaczego, tak ważne jest bezpieczeństwo psychologiczne w zespole? Zaufanie, empatia, szczera i otwarta komunikacja.
- Z jakimi wyzwaniami wiąże się zarządzanie zespołem wielopokoleniowym? Różnice pokoleniowe i co z nich wynika.
- Jaką rolę pełni informacja zwrotna w zespole? Kierunki udzielania sobie feedbacku. Modele konstruktywnej informacji zwrotnej, krytyki i sposoby chwalenia pracowników.
Dla kogo:
- Menadżerowie średniego szczebla
- Osoby aplikujące do stanowisk menadżerskich
- Pracownicy działów HR, odpowiedzialni na rozwój pracowników w organizacji.
Wymagania od uczestnika:
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Chęć pogłębienia wiedzy i nabycia nowych umiejętności pozwalających lepiej zarządzać zespołem
- Zalecane, aby wcześniej wziąć udział w szkoleniu „Lider przyszłości. Przywództwo i zarządzanie zespołem”
Potwierdzenie nabytej wiedzy
Test potwierdzający nabytą wiedzę i Certyfikat ukończenia szkolenia

