

Czas trwania:
2 dni
Zawartość szkolenia:
- Jakim menadżerem chce być? Budowanie swojej tożsamości jako menadżera. Czas na autorefleksję.
- Czego potrzebuję? Praca nad wzmocnieniem kompetencji przywódczych i zarządczych menadżerów. Pokazanie różnic pomiędzy nimi.
- Jakie umiejętności są szczególnie ważne? Nabycie umiejętności zwinnego i elastycznego reagowania na pojawiające się wyzwania w zarządzaniu zespołem w mocno zmieniającej się rzeczywistości.
- Jakie role pełnię jako menadżer w organizacji? Menadżer, podwładny członek zespołu.
- Od czego zacząć? Planowanie pracy zespołu. Cele strategiczne i operacyjne. Planowanie i rozdzielanie zadań.
- Jak zadbać o zasoby? Organizowanie pracy własnej i pracy zespołu. Delegowanie zadań.
- Dlaczego warto rozwijać pracowników? Praca na talentach i model zarządzania sytuacyjnego.
- Jak wspierać pracowników? Pomoc menadżera i wspierająca rola kontroli.
Dla kogo:
- Menadżerowie średniego szczebla
- Osoby aplikujące do stanowisk menadżerskich
- Pracownicy działów HR, odpowiedzialni na rozwój pracowników w organizacji.
Wymagania od uczestnika:
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Chęć pogłębienia wiedzy i nabycia nowych umiejętności pozwalających lepiej zarządzać zespołem
Potwierdzenie nabytej wiedzy
Test potwierdzający nabytą wiedzę i Certyfikat ukończenia szkolenia

