Lider Przyszłości. Przywództwo i zarządzanie zespołem

Czas trwania:

2 dni

Zawartość szkolenia:

  • Jakim menadżerem chce być? Budowanie swojej tożsamości jako menadżera. Czas na autorefleksję.
  • Czego potrzebuję? Praca nad wzmocnieniem kompetencji przywódczych i zarządczych menadżerów. Pokazanie różnic pomiędzy nimi.
  • Jakie umiejętności są szczególnie ważne? Nabycie umiejętności zwinnego i elastycznego reagowania na pojawiające się wyzwania w zarządzaniu zespołem w mocno zmieniającej się rzeczywistości.
  • Jakie role pełnię jako menadżer w organizacji? Menadżer, podwładny członek zespołu.
  • Od czego zacząć? Planowanie pracy zespołu. Cele strategiczne i operacyjne. Planowanie i rozdzielanie zadań.
  • Jak zadbać o zasoby? Organizowanie pracy własnej i pracy zespołu. Delegowanie zadań.
  • Dlaczego warto rozwijać pracowników? Praca na talentach i model zarządzania sytuacyjnego.
  • Jak wspierać pracowników? Pomoc menadżera i wspierająca rola kontroli.

Dla kogo:

  • Menadżerowie średniego szczebla
  • Osoby aplikujące do stanowisk menadżerskich
  • Pracownicy działów HR, odpowiedzialni na rozwój pracowników w organizacji.

Wymagania od uczestnika:

  • Otwartość na nowe doświadczenia
  • Chęć pogłębienia wiedzy i nabycia nowych umiejętności pozwalających lepiej zarządzać zespołem

Potwierdzenie nabytej wiedzy

Test potwierdzający nabytą wiedzę i Certyfikat ukończenia szkolenia

cropped-Logo-z-registred-1


Zapisz się na szkolenie

    Scroll to Top