„Buduj porozumienie” Mediacje, rozwiązywanie konfliktów i sporów

Czas trwania:

2 dni

Zawartość szkolenia:

  • Jaką rolę pełni konfliktu w zespole? Nasze przekonania na temat konfliktu i ich wpływ na podejście do sytuacji konfliktowych i spornych.
  • Skąd biorą się konflikty? Źródła i wymiary konfliktów. Główne obszary w których powstają konflikty.
  • Czego unikać podczas konfliktów? Katalog pseudo rozwiązań konfliktów.
  • W jaki sposób podchodzimy do rozwiązywania konfliktów? Indywidualny styl i preferowane strategie rozwiązywania konfliktów.
  • Jak rozwiązywać codzienne konflikty w zespole? Techniki i narzędzia wspomagające rozwiązywanie konfliktów.
  • Kiedy mediacje mogą być dobrym wyjściem? Rola, cechy i zadania mediatora.
  • W jaki sposób poprowadzić proste mediacje? Praktyczny poradnik i podpowiedzi dla rozpoczynających mediacje.
  • Jak rozmawiać ze sobą podczas konfliktu? Komunikacja oparta o potrzeby.

Dla kogo:

  • Menadżerowie średniego szczebla
  • Osoby aplikujące do stanowisk menadżerskich
  • Pracownicy działów HR, odpowiedzialni na rozwój pracowników w organizacji.

Wymagania od uczestnika:

  • Otwartość na nowe doświadczenia
  • Chęć pogłębienia wiedzy i nabycia nowych umiejętności pozwalających lepiej zarządzać zespołem
  • Zalecane, aby wcześniej wziąć udział w szkoleniu
  • „Lider przyszłości. Przywództwo i zarządzanie zespołem”
  • „Time for a Team. Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności”

Potwierdzenie nabytej wiedzy

Test potwierdzający nabytą wiedzę i Certyfikat ukończenia szkolenia

cropped-Logo-z-registred-1


Zapisz się na szkolenie

    Scroll to Top