

Czas trwania:
2 dni
Zawartość szkolenia:
- Jaką rolę pełni konfliktu w zespole? Nasze przekonania na temat konfliktu i ich wpływ na podejście do sytuacji konfliktowych i spornych.
- Skąd biorą się konflikty? Źródła i wymiary konfliktów. Główne obszary w których powstają konflikty.
- Czego unikać podczas konfliktów? Katalog pseudo rozwiązań konfliktów.
- W jaki sposób podchodzimy do rozwiązywania konfliktów? Indywidualny styl i preferowane strategie rozwiązywania konfliktów.
- Jak rozwiązywać codzienne konflikty w zespole? Techniki i narzędzia wspomagające rozwiązywanie konfliktów.
- Kiedy mediacje mogą być dobrym wyjściem? Rola, cechy i zadania mediatora.
- W jaki sposób poprowadzić proste mediacje? Praktyczny poradnik i podpowiedzi dla rozpoczynających mediacje.
- Jak rozmawiać ze sobą podczas konfliktu? Komunikacja oparta o potrzeby.
Dla kogo:
- Menadżerowie średniego szczebla
- Osoby aplikujące do stanowisk menadżerskich
- Pracownicy działów HR, odpowiedzialni na rozwój pracowników w organizacji.
Wymagania od uczestnika:
- Otwartość na nowe doświadczenia
- Chęć pogłębienia wiedzy i nabycia nowych umiejętności pozwalających lepiej zarządzać zespołem
- Zalecane, aby wcześniej wziąć udział w szkoleniu
- „Lider przyszłości. Przywództwo i zarządzanie zespołem”
- „Time for a Team. Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności”
Potwierdzenie nabytej wiedzy
Test potwierdzający nabytą wiedzę i Certyfikat ukończenia szkolenia

